Fredag

Äntligen fredag!! En "lång" helg, hela familjen tillsammans. Det blir innebandy, kalas och lite hemmamys.

Idag har vi träffats med föräldragruppen hemma hos Jennie. Lika mysigt varje gång. Kul att få lite inspiration och tips. Även att se hur de små växer och utvecklas från gång till gång. Vi fick även kläderna vi beställde för några veckor sen. Ni får se dem senare för just nu bloggar jag från surfplattan.

Efter träffen åkte jag och Nellie vidare till mitt jobb för lite fika med goa arbetskamrater. Största anledningen till fikat var för att ta avsked av Johanna som ska börja jobba på huvudkontoret. Kommer kännas konstigt när man väl kommer tillbaka till jobbet och hon inte är där.

Nu blir det snart sängen, väntar på att Nellie ska vakna så hon får i sig lite mat innan natten. Skulle vara bra om vi fick på henne pyjamas också ;)


Kommentarer
Sofie

Satt och läste lite utav dina gamla inlägg, från då Nellie kom och veckorna innan!

Läste då att du drömde att du bokade tid för igångsättning den 9 oktober!! Och då kom hon ju, skruttan! Det måste vara ett tecken :)



Jag drömde för två nätter sen att jag födde den 24 februari! Hoppas och ber att det också stämmer haha!



Ha en superbra helg

Kram!

2012-02-18 @ 08:02:01
URL: http://Sofiiem.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0