Gårdagen och morgonmys

Igår kväll hade vi bjudning här hemma, Sandy, Mange, Dajja och Petter var här och åt mat och kollade på Melodifestivalen. Vi slog till på en trerätters och jag älskade iallafall maten. Skulle kunna äta samma sak idag igen. Förrätten bestod av Skagen toast, huvudrätten oxfilé, potatisgratäng, rödvinssås, bearnaisesås och smörstekt sparris hade älsklingen gjort med lite hjälp av mig. Som efterrätt blev det marängswiss, barnsligt gott.

Foto: Sandy

En mycket trevlig kväll trots att jag var både trött och tung i huvudet, fick lida för det idag istället. Älskling gick upp vid 8.20 med Nellie och gav henne mat, även hon var riktigt trött så hon fick sova lite till medans Niklas började diska efter gårdagen.

Vid 10 tiden vaknade Nellie igen och låg och prata i sin säng så då vaknade även jag till. Vi gick ut och mös lite med pappa i soffan en stund innan det var dags för mer mat för Nellie.


Det märks att gårdagen tog hårt på Nellie, hon somnade mitt i maten, sötisen!




Kommentarer
Dajja

Tusen tack för gårdagen! Jag skulle också kunna äta det idag igen, och imorgon ;)

2012-02-12 @ 19:12:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0