Halva helgen

Nu har halva helgen gått, usch vad fort det går. Vaknade halv 7 i morse, Nellie fick mat och somnade om. Själv låg jag klarvaken i sängen och försökte sova. Vid 8 vaknade Nellie igen så då gick vi upp och busade lite. Jag passade på att diska undertiden Nellie lekte lite. Sen väkte vi pappa vid halv 10 och åt lite frukost. Sen bar det iväg till hallen för lite innebandy.

Vinst, men det satt långt inne. Hem och plocka lite, konstigt att det kommer fram så mycket saker på bara en dag. Tycker att jag imte gör annat än att plocka undan saker. Sen kom Fredrik på fikabesök med lilla Holly. Till en början var det bara pappa som gällde, inte ens fika ville hon ha. Så jag tog fram en målarbok med klistermärken och lite färgpennor och sen gick det hur bra som helst. De där klistermärkena hamnade lite här och där. Golvet fick några och även mina byxor, men fint blev det ändå ;)

Efter att de åkt gjorde vi lite mat och bänkade oss i soffan för att kolla på skämtet melodifestivalen. Punkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0