Pyssel

Igår blev vi bjudna ut till Sköllersta, det bjöds på mat, och efterrätt. Kött och potatis tre dagar i rad, JA tack!! Morotskaka till efterrätt, var inte helt fel det heller. Nellie visade mormor och morfar att hon lärt sig att vända från rygg till mage. Hon ligger och kämpar och kämpar och tillslut är hon runt, men nu är det bara att hon hamnar på ena armen så hon har lite svårt att få fram den så hon kan stödja sig på den. Men det är bara att träna vidare :)

Precis som de senaste gångerna jag har varit där så har jag fått med mig något hem, jag går igenom lådor, skåp och skafferi efter saker som går att använda till saker jag sett på nätet och vill prova. Jag har kommit in i ett riktigt pysselbehov. Så igår fick jag med mig en iskubsform och lite kakformar.

Idag vaknade Nellie kvart över 7, så hon fick mat sen fick hon somna om bredvid mig, för jag orkade absolut inte gå upp. Sen sov vi till halv 11 så då var det bara att pallra sig upp och göra lite mat till Nellie och lite frukost till mig. Nu sover lillsnuttan och jag har börjat mitt projekt med iskubsformen. Ni får se senare vad jag håller på med. Någon kanske kan gissa?

Kan själv!! sa (nästan iallafall) Nellie och tog skeden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0