Sovmorgon

Idag fick jag sova till kl 8. Men sen var det full fart. Hade tänkt att åka till gallerian för att köpa lite kläder och lite annat smått och gott. Men i första hand var det kläder jag skulle ha. Hittade ett par jeans, en tröja, ett bas linne till mig. Köpte även ett nytt puder/foundation, det jag har köpte jag i sommras och jag brukar alltid vara ett par nyanser brunare på sommaren så jag har tröttnat på att se ut som en blekfis på kroppen och brun i ansiktet, matchar inte så bra. Nellie fick badkläder, rea på Polarn & Pyret, fick tips igår av Jennie att de hade 50% på såna här badkläder som är som en dräkt, var lite utplockat men hittade en långärmad tröja och korta byxor i rätt storlek, bättre än inget. 50+ i solskydd är det, och det kan väl vara bra att ha de korta stunder hon kommer att vara i solen.

Köpte även lite nya nappflaskor till vårat matvrak, de andra har blivit för små. Åkte även till Babyproffsen och köpte en barnstolsrem, som man fäster i bordet så att inte matstolen kan välta bakåt om bebisen trycker ifrån mot bordet. Lärde jag mig igår ;) Känns som om det är dags att börja säkra lite här hemma, för snart smäller det bara till så är hon överallt. När vi ändå var där så köpte jag en liten leksak till snuttan.

Trodde det skulle vara jobbigt att åka själv med henne. Svårt att prova kläder oså, men det gick hur bra som helst. Var nästan skönt att bara gå runt och kolla på det man vill ha själv, utan att stressa. Men visst hade det varit trevligt med sällskap.

Ikväll ska vi besikta bilen, får hoppas att det går bra. Är lika nerös som vanligt att det ska vara något fel, som kommer kosta skjortan.


Kommentarer
Mormor

Hon får komma och bada hos oss i sommar.

2012-02-25 @ 13:08:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0