Stjärnor

Ja, idag har vi alltså varit på stan med Alex och gått runt lite. Blev lunch på pizzaplaneten och lite shopping. Det blev två klänningar och ett par strumpbyxor till Nellie. Sen köpte jag bullformar, presentsnöre och värmeljus. När Alex drog vidare till skolan åkte jag till jobbet och hälsade på lite och sen åkte jag till jysk och köpte gardiner och duschdraperi.

När jag kom hem sydde jag ett underlakan och ett örngott till Nellies vagn. Vitt med rosa stjärnor blev det, har även köpt ett lila tyg med små vita blommor, men det ska jag nog sy ett påslakan till sängen istället. Nu sitter vi i soffan och tittar på Biggest loser. Imorgon blir det mer shopping, denna gång med Thea. Men ska försöka hålla mig i skinnet och bara hjälpa henne att titta ut saker. Ska bara köpa lite tyg till påslakanet. Vill ha en annan färg på baksidan tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0