Årsresumé 2011

Året inleddes med det som kom att prägla hela året, två veckor in i 2011 fick vi reda på att vi väntade smått ♥. Vi flyttade in i våran nya lägenhet, var på RAW Comedy på turné med älskling, mamma och pappa och var på det första ultraljudet, vilken upplevelse.
Mitt första kusin barn Vincent föddes, vi firade Valborg hemma hos Maria & David, var på kalas för Dajja, firade 8 år med älskling, köpte ny bil, världens åskoväder drog förbi, var på Lek & Buslandet med Sandy och Casper, 25 års kalas för Thea och Fredrik, firade midsommar i Sandy och Manges nya hus.
Firade Marias 25 årsdag, Överraskningsfest för Mange som fyllde 25 år, gick på semester, fyllde 25 år jag också, första träffarna med föräldragruppen, var på bio med Sandy, Kolmården och Smultronstället med älskling, Fredrik och Cissi, kräftskiva hos Thea och Fredrik, jag gick på föräldraledighet, mysfrukostar med tjejerna, beräknat födelsedatum för hjärtat men vi fick vänta lite till.
13 dagar efter beräknat datum föddes våran lilla Nellie ♥ och det mesta kretsade kring henne, massor med besök, presenter och blöjbyten. Tack åter igen för allt fint vi fått till henne. Vi firade Petter, hade julbak och adventsmys med Sandy, Dajja, älskling, Mange och Petter, Firade att Krilla hade fyllt 25 år, julklappsbyte hos Sandy och Mange, Firade jul i 4 dagar, stormen Dagmar drog in och det blev en rätt sömnlös natt, sist men inte minst så firade vi in det nya året hemma hos Maria och David.

Detta år har det mesta varit graviditet och 25 årskalas, där emellen har jag jobbat en del och umgåtts med mina vänner, det blev inga bilder i detta inlägg pga av att jag inte har så många bilder från hela året. Det får gå bra ändå.


Kommentarer
Sofie M

Jaaa! Vi måste ju börja i tid om Nellie och "Stina" ska bli bästa vänner ;) haha

Tänkte dra med mig dajjsen och komma förbi någon kväll och mysa med er?! kanske nästa vecka?

2012-01-04 @ 14:26:30
URL: http://Sofiiem.blogspot.com
Dajja

Jaaaa, nästa vecka!!!! Det tycker jag låter underbart!!! :D

2012-01-06 @ 02:45:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0