Det vi är bäst på

Idag har jag, Nellie och mormor varit på gallerian och shoppat loss. Det finns nog inget som är roligare än att köpa barnkläder. Så det blev en hel del som mormor betalade, gjorde ett riktigt kap på H&M. Vi köpte två mysbyxor (beigea och svarta), 1 par jeans (hallonröda) , 2 st bodys (vit och vit/beige randig), en tröja (hallonröd), en mössa (hallonröd) och tre dreggellappar för 260 kr. Sen fick hon en rosa/vit rutig vårjacka från Cubus med små rosa rosetter på fickorna. Så tack super snälla mormor!!

Jag köpte lite inredning till hennes rum istället, lampfötter och lampskärmar, 3 tavellisthyllor, bubbelgumsrosa färg som jag ska ha till tavellisthyllorna och till de två lackhyllorna som redan sitter i hennes rum. Tror det kommer bli kanon fint. Får väl se om jag lyckas.

Nu sitter Nellie i pappas knä i soffan och sjunger med till Nickelback - When we stand together, så söööt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0