Slipning pågår

I fredags kväll var vi hemma hos Sandy och Mange och firade att Sandy tagit examen, grattis bästa du! Det bjöds på tårta och lite mys i soffan, men vi blev inte kvar jätte länge för vi hade en trött liten Nellie som inte riktigt kom till ro. Men hemma somnade hon som en stock.

Igår var det tänkt att jag skulle se någon innebandy av alla godheter som fanns att välja på, älsklingen spelade match i Linde, men kände inte för att åka dit, ÖSK spelade och Kumla herrarna hade derby, lotten föll på Kumla, nära och bra och en derbymatch är alltid en derbymatch. Men sen skulle inte pappa gå som det var sagt från början så då kände jag att vara själv hemma en hel dag även om jag skulle gå på matchen inte var det roligaste. Så jag och Nellie åkte ut till mamma och pappa istället. Grannarna var bjudna dit så det var kul att träffa dem, man ses inte lika ofta längre. Så Nellie satt hos Rebecca hela kvällen istortsätt.

Nellie vaknade 07.40 idag så jag gav henne mat och sen fick hon sova lite till. Men jag gick upp och började slipa tavellisthyllorna som jag ska måla om. Ska snart fortsätta med nästa hylla, men först lite frukost.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0