Söndagsstek

Igår kväll var vi, Dajja och Petter bjudna till Sandy och Mange på middag med söndagsstek som vi bett om att få ;) Super gott var det, tur att jag köpt egen stekgryta så jag kan göra en själv snart igen. Sen hamnade vi i soffan allihop och kollade på tv. Tack snälla ni för en mysig kväll.

Idag vaknade jag och Nellie kvart över nio, pappa fick ligga kvar och sova ett tag till och snart sov Nellie igen. Då passade jag på att måla näst sista strykningen på Nellies tavellisthyllor så nu är de snart klara. Sen tog jag tag i disken och började tvätta.

Har även hunnit med att sätta in alla bilder i Nellies fotoalbum som jag beställde förra veckan. Så nu är det snart fullt. Blir nog en tredje och sista beställning, sen får jag nog köpa nytt album.


Kommentarer
Dajja

Underbart god stek! Vill äta din stek sen med ;) ni är bäst mina vänner!

2012-01-17 @ 20:44:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0