247!

Japp, 247 bilder blev det totalt, 220 st och sedan resterande i kopior. Vi (läs: jag) har verkligen varit duktig på att beställa bilder sedan Nellie föddes. Men det är för hennes skulle jag gör det, så hon har något att se tillbaka på och få se vad vi gjorde och hur hon och allt annat såg ut. Förhoppningsvis kommer jag fortsätta att vara så här duktig även i fortsättningen, för det är väldigt skoj för en annan också och kunna ta fram ett album och kolla tillbaka. 
 
Det är väldigt lätt att det bara hamnar på datorn och har man tur har man lagt över dem på en hårddisk innan datorn går sönder. Men jag har helgraderat mig (hoppas jag) med bilderna på datorn, hårddisk och cd-skivor. En liten del av bilderna har sedan hamnat i album och då kan ni förstå att vi har en hel del bilder när jag nu har beställt 220 st och det är ett urplock av de senaste 3 månaderna.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0