Derby

Tanken igår var att vi skulle ha gått på barnloppisen men vi kom aldrig iväg. Så det får bli nästa gång istället. Jag var hemma och gjorde mat till Nellie istället som hon ska få smaka på idag. Sötpotatis, kyckling och majs blev det. På eftermiddagen åkte vi in till Örebro för att kolla på seriefinalen och derbyt i div 1, mellan Lillån och Örebro. Idrottshuser var fullsatt istortsätt 1300 personer och fy sjutton vad varmt det var. Hade även Nellie i knät vilket gjorde det ännu varmare. Vinsten och den allsvenska platsen gick till Lillån, grattis!! Vi köpte med oss lite mat hem och mös i soffan till gladiatorerna. Jag gick och la mig 20 över 10, sånt får man göra när man är mamma ;)

Jag och Nellie vaknade kvart över 8, lite mat i magen och lite morgon mys i sängen och nu sover hon igen. Älsklingen sover också så jag funderar på att gå upp och göra lite frukost till oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0