Final och bak

Lördagen bjöd på massa mys och sista seriematchen för grabbarna, de slutade 2:a i serien. Älskling har redan lämnat klartecken inför nästa säsong, så mer innebandy blir det. Efter matchen åkte vi hem och hämtade lite saker och åkte vidare till Sandy och Mange för kvällsmys med super god mat och finalen av melodifestivalen. Håll i er nu!! Rätt låt vann, det är inte ofta man säger det efter en final, kan jag säga. Vi får väl se vad jag säger i maj efter eurovision ;) Nellie fick en box av sina gudföräldrar med 10 små pekböcker i med massa olika ord och bilder. Super bra, Tack!!

På söndagen åkte vi ut till Sköllersta vid 10 för att få frukost, precis som förra söndagen. Kanske skulle göra det till en tradition, serverad frukost varje söndag vore ju världens lyx. Sen drog vi igång och bakade till dopet som är på lördag. Massa muffins, kakor och chokladbollar. Det var skålar och ingredienser över allt. Men vi blev klara med det vi skulle, så nu är det bara lite små bakning kvar. Nellie fick även en leksaks telefon i 5 månaders present av mormor och morfar. Den var jätte skoj, men roligast var nog att suga på antennen. Tack, nu slipper hon sno min telefon ;)

Vid halv 3 åkte vi vidare in till min farmor och farfar för att fira farmor som fyllde år i veckan. Där bjöds det på god mat och efterrätt. Hämtade upp lillebror på Universitetet och åkte hem och handlade lite nödvändiga saker som bröd och mat till Nellie. Sen bänkade vi oss i soffan och kollade på tv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0