God morgon!

Idag känns huvudet tungt, hade skallebank igår när jag gick och la mig och det brukar gå över när jag sover, men inte denna gång. Så idag blir det nog ingen babysång för Nellie, vi får sjunga lite här hemma istället.

I förrgår fyllde som sagt älsklingen år och det firade vi med ryggbiff och klyftpotatis. Någon tårta ville han inte ha, men jag tyckte det var tråkigt så jag tänkte slänga ihop en kladdkaka på kvällen. Men utan både grädde ich glass så blir det rätt torrt att äta kladdkaka, så det blev inget det heller.

Igår åkte jag till maxi och handlade frallor, sedan kom Sandy hit och vi tog en promenad hem till Sofie och Stina där vi skulle äta frukost. Åh så liten och söt hon är lilla Stinisen. Tyvärr blev det inga kort tagna, men det vankas babyfotografering någon dag, så då kanske jag kan bjuda på en bild eller två. Om jag får för Sofie såklart.

När vi var hemma igen så bakade jag kladdkakan, hade köpt med mig grädde och päron när jag var på maxi tidigare. Så en kladdkaka med päron blev det och det uppskattades. Annars blev det bara en lugn och mysig hemmadag för oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0