Ledighet

I torsdags var älsklingen ledig som de flesta var, vi passade på att åka in till stan med mina föräldrar och kolla på spexparaden. Det var invigning för spex SM som ska avgöras i Örebro nu under helgen, min lillebror var med i Örebrospexet som kungen av Troja. De hade sin föreställning igår kväll som vi missade, känns tråkigt, men vi hade bjudit över Thea, Fredrik och Lina, plus att jag fortfarande är lite hostig så det kändes inte så roligt att sitta där och hosta, så vi får gå nästa gång. Efter paraden gick vi till Kina muren och åt lite mat.




Igår var jag, mamma och Nellie på marieberg och shoppade lite. Blev både kläder, lite annat smått och gott och mat. Sen hem och göra oss ordning inför kvällen då vi som sagt skulle få finbesök. Nellie hade knappt sovit något på dagen så jag försökte lägga henne flera gånger utan resultat, men tillslut somnade hon straxt innan dem kom så hon fick lite sömn iaf. Hade en super trevlig kväll med trevligt sällskap och god mat om jag får säga det själv ;)

Idag har det känts som söndag, kanske skulle bjuda över folk eller hitta på något roligt varje fredagkväll för att förlänga helgen lite. Vi tog oss en lugn förmiddag och sedan gav vi oss ut i det halvbra/bra vädret och tog en promenad och stannade för att gunga en stund och sedan gick vi och handlade. Nu väntar snart lite mat och sedan blir det mys i soffan innan jag ska köra in lillebror till Örebro och sedan blir det nog ännu mer soffmys när jag kommer hem.


Kommentarer
Thea

Det var super god mat, det gjorde ni verkligen bra! Å tack för jätte mysig kväll <3

2012-05-20 @ 18:56:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0