Nasonex

Igår ringde jag till vårdcentralen, pga av min förkylning som inte vill ge sig, snart varit förkyld i 2 veckor, vilket inte är likt mig. Det har liksom satt sig så långt upp så jag är täppt med kan andas genom näsan. Tror aldrig jag varit med om det förut. Men nu fick jag en receptbelagd nässpray med kortison utskriven, får hoppas att den hjälper. Kan tydligen ta några dagar innan den börjar värka. 163:- kostade den så hjälper inte den här så får jag nog vara förkyld. Det "roligaste" var att när jag sedan på kvällen pratade med pappa så sa han att han hade 3 såna förpackningar hemma som han fått av farmor, alltså kunde jag ha fått en gratis, aja bara att bita i det sura äpplet och se glad ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0