1 Månad...

... kvar till julafton. Nästa helg är det första advent, men vi (läs: jag) tjuvstartar redan idag med att sätta upp gardiner och adventsljusstakar. Älskar man julen så får man tjuvstarta. Härom dagen bakade jag lussebullar och några dagar innan det bakade jag pepparkaksbollar och skumtomtefudge, men de var en liten extra present till min kära vän Krilla.
 
Dagen igår gick ungefär i samma tecken som torsdagen, sov dåligt natten till torsdag och hade huvudvärk större delen av dagen, inte ens lite sömn efter lunchen gjorde susen och gårdagen började med att telefon och internet sluta fungera. Handikappad deluxe! Sen blev det nästan tvärstopp i avloppet i köket, så där går det knappt att spola vatten och ja, Niklas har försökt att rensa det utan resultat. Men kvällen slutade iallafall bra då vi fick besök av svärföräldrarna och svåger (oj vad vuxen jag låter nu), vi bjöd på tapas och kollade på hockey. Nellie stod för underhållningen som vanligt, min lilla busunge.


Kommentarer
Åsa

Vad mysigt! Gardinerna har åkt upp här med men inte
Ljusstakar. Försöker hinna så mycket som möjligt
Innan jobbet drar igång:) !!! Ha en skön kväll! Kram

Svar: Här är snart allt uppe, funderar på om jag och Nellie ska sätta upp granen ikväll :) Ja det förstår jag, hoppas det går bra på jobbet och att du inte har allt för mycket V längtan ;) Kram!!
Saz

2012-11-24 @ 18:57:11
Mamma

Vi fick också Tapas och underhållning av Nellie. Kramar.<3

Svar: Jajjemen! :D <3
Saz

2012-11-24 @ 20:57:17
Krilla

Jag vill ha recepten!!! Så jävla gott!

Svar: Det ska du få hjärtat! Skickar dem till dig :)
Saz

2012-11-24 @ 21:21:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0