Kalas

Förkylningen var riktigt seg och jag känner mig fortfarande inte helt hundra från och till, trött och seg i kroppen. Det gör nog mycket att det är så mörkt ute nu, dagarna känns kortare och kvällarna långa. Men snart ska jag få plocka fram lite julsaker då det endast är 2 veckor kvar till första advent. Jag älskar julen, tycker det är så himla mysigt med alla lampor och dekorationer överallt. I år ska jag propsa på att få ta fram julgranen (ja vi har plastgran, fy skäms!!) redan till första advent eller åtminstone till andra advent.

Igår var vi bjudna på kalas till min fina vän som fyllde år igår. Det bjöds på god mat och på tok för mycket gott fika. Trevligt sällskap med flera fina vänner. Nellie fick vara hemma med mormor, morfar och morbror vilket hon tyckte var super skoj. Hon älskar när det kommer folk på besök och ska visa alla sina leksaker. Så det tar inte lång stund innan hela lägenheten är fylld med hennes saker.



Tidigare i veckan tog jag, Nellie och Marie en tripp till Västerås för att hälsa på Alex, det blev en hel dag med shopping på Erikslund, jag skulle köpa ett tyg till en julgardin på IKEA, men tyvärr var det slut. Men Maria visa mig en sida igår där de hade en likadan gardin som jag tänkt att sy, så nu ska jag beställa den istället.


Kommentarer
Mary

Vad bra att det ordnar sig med gardiner ändå :) Puss!

2012-11-18 @ 17:05:39
URL: http://minadrommarivitt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0