Mobilblogg

Kan tillägga att jag bloggar ibland från mobilen och det är då det kan se lite konstigt ut här på bloggen. Så som centrerad text och bilder som ligger åt fel håll, tyvärr finns det än inga möjligheter att ändra sådant i en app som jag och säkert många fler har väntat på en lång tid, så det får helt enkelt vara så om jag ska kunna blogga lite oftare iaf. Det kan även blandas in lite konstiga och helt fel ord, när mobilen själv bestämmer ett annat ord mot vad jag skrivit. Så nu vet ni varför det blir lite konstigt ibland.
 
Det är inte alltid man hinner slå på datorn med en speedad 1 åring här hemma. Man får inte sitta ifred vid datorn för då ska hon sitta i knät och trycka på alla knappar, så jag brukar välja att starta datorn när hon sover. Vilket är efter lunch och sovtiden kan variera från 1-3 timmar. Men under den stunden är det oftast något annat som ska göras så tiden räcker inte till riktigt. Så då får det bli mobilbloggning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0