Strul strul strul

Förlåt att det tar tid innan jag svarar på kommentarer, men även det fungerar inte på appen och går man in genom internet på blogg.se så går det inte att logga in, inte från min mobil iaf. Har nog blivit något fel sen de gjorde om startsidan. Trycker man på logga in knappen så händer inget. Men jag svarar så fort jag startat datorn. :-)

Vi är fortfarande "isolerade" och väntar på att de sista kopparna ska torka och försvinna. Nellie har fått en till tand, men inte den tanden som ser ut som om den skulle ha kommit igenom för flera dagar sen. Så det kommer nog snart en till. Munnen går i ett här hemma, men det är inte många ord man förstår. Men det låter mer som ett språk nu och inte bara massa ljud. Vi kan sitta i soffan och höra hur hon sitter inne på sitt rum och pratar med sina dockor och leksaker.

Härom dagen så fick hon i alla (4) pusselbitarna på rätt ställe, förut har hon haft dem på rätt plats men de har varit lite vridna åt fel håll så hon har inte fått dit dem. Men nu vrider och vänder hon tills hon får dit alla. Igår ville hon måla lite så jag tog fram kritor och färgpennor, sen satt hon och måla helt nöjd en stund. Målade ett par streck med en penna/krita och sen tog hon en ny, om och om igen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0