Åååh så går vi!

Igår var vi (jag, Sandra och Jennie) och tränade, första gången för mig på ett bra tag. Det var riktigt kul, även om jag kände mig helt borta i rörelserna emellanåt. Kände mig lite som tanterna som tränade innan innebandyn för många år sen, Åååh så går vi!
 
Redan efter 10 minuter började det kännas i höfterna, så jag trodde aldrig att det skulle funka. Men det släppte efter ett tag och jag skutta vidare, höger, vänster, fram, upp och nej vänta nu.. höger.. vänster.. öhh.. borta!!!
 
Inte nog med att fötterna hade svårt att följa med så skulle armarna röras i motsatt riktning på nästan alla övningar. Ååååh så går vi!.. Så det blev ännu svårare med min koordinationsförmåga.
 
Idag känns det i hela kroppen, skönt och man känner sig nästan 10 kilo lättare, så nu behöver jag ju inte träna mer. Åååh så går vi!.. Jag gillar träningsvärk, för det känns att träningen gett något då. Så nu hoppas jag på att vi kan gå åtminstonde en gång i veckan och röra på fläsket!


Kommentarer
Thea

Vad härligt ! Vart tränade ni nånstans ?
Puss

Svar: I Malmen men det vet dy ju redan nu ;) hihi
Saz

2012-09-14 @ 20:45:23
mary

haha Ååå så går vi! :D

Svar: haha aa.. gamla tider det!!! :D
Saz

2012-09-16 @ 11:12:03
URL: http://minadrommarivitt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0