Rim och ramsor

Igår var vi på rim och ramsor på biblioteket, vi var tidigare i våras på en provgång med föräldragruppen och vi var några som fastnade för det och igår var det första gången för hösten. Det märks att barnen blivit lite större för de var verkligen inte still, längst fram skulle de vara, banka på lådor och undersöka rekvistan. Men det är kul att de tar för sig. Roligast var nog såpbubblorna, hunden och katten. När det var slut gick vi till Sveas för lunch.
 
 
Idag har det varit en lång dag, fullfart hela tiden. Vi började ute på gallerian med Sandy och Vera. Shopping shopping shopping och ett tomt konto, nästan iallafall. Jag köpte mig en höstjacka, som jag verkligen behöver, sen blev det lite presenter till Nellie och lite annat smått och gott. Nellie fick även en jätte söt topp av gudmor Sandy. Tack hjärtat! Vi stannade till på familjens hus påvägen hem så Nellie fick leka av sig lite efter att ha suttit i vagnen hela förmiddagen. Oj vilken fart det var på henne, hon är snabb tösen min. Efter en stund kom Sandra och Idun dit och då blev det ännu mer fart och bus.
 
 
Väl hemma var vi helt slut, men Nellie passade på att slå på stort och ta sina första steg idag. Vilket ni kan se i klippet här under. Så nu kommer det väl att bli ännu mer fart. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0