2013!

Nytt år nya möjligheter, som man brukar säga. Vi startar detta år med att vakna upp trötta och inte ett dugg utvilade hemma hos Thea och Fredrik efter ett trevligt och mysigt nyårsaftonfirande hemma hos dem. Men det är väl som det ska vara dagen efter fest. Vi både åt och drack gott hela kvällen. Spelade spel och hade det bra med våra fina vänner.
 
 
Julafton har det också hunnit att vara och den firades i Sköllersta hela dagen, vi började kl 11 hemma hos mormor med fika och julklappar till barnen (Nellie och Vincent). Jag och Niklas tog en promenad med Nellie hem till mamma och pappa därifrån så att Nellie skulle få sova lite och det gjorde hon, sov som en stock så fort vi börjat gå. Resten av dagen/kvällen firades hemma hos mamma och pappa med både min och Niklas familj. Nellie fick så mycket fina julklappar så jag vet knappt vart vi ska göra av dem, vi får nog köpa ett hus nu med ett jätte stort lekrum. Jag fick också massor av fina julklappar, en hel del bakgrejer och lite annat smått och gott.
 


Kommentarer
Mary

Vilken söt lite tomteflicka :)

2013-01-03 @ 09:16:33
URL: http://tiondejuli.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0