Nääää

-Ska vi byta blöja?
-Nääää
-Varför inte? Du har ju bajsat!
-Nääää

Med sin lilla pipröst säger hon numer näää till det mesta. Men jag älskar lilla pipnejet så än så länge gör det inget att hon säger just näää till allt.

Idag har morfar varit hos Nellie ett tag tills jag kom hem från jobbet. På jobbet har det varit fullfart och något att göra hela tiden. Fick dricks idag, andra gången sen jag började efter mammaledigheten. 2 kr har jag skrapat ihop från två kunder, de måste bara älska att få möta mig i kassan ;-)


Kommentarer
Krilla

Hihi Lilla Nn hon är väl för go!
Kan tänka mig att du får lite cash så söt å rar som du är saz! Ditt företag har verkligen en underbar medarbetare!
Hoppas vi kan ses i veckan. Puss

2013-01-27 @ 23:00:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0