Nytt år..

..betydde även att jag skulle tillbaka till jobbet efter 16 månaders föräldraledighet. Fick en tuff start med ett 8 dagarspass, så jag gick ut hårt. Vilket kändes kan jag lova, har varit rätt sliten när jag kommit hem från jobbet och har somnat redan halv 9 vissa kvällar. Men nu är karusellen igång, dåligt med folk på jobbet, sjukdomar och semester så idag fick jag ställa upp och jobba lite extra idag då det inte finns någon kvar att sätta in.
 
Men på förmiddagen tog lilla familjen en sväng till Lek & buslandet för att leka av oss lite. Nellie var först lite tveksam och vågade inte riktigt ge sig upp och klättra. Rutschkana var inte att tala om, våran lilla fegis. Men när hon väl provat så älskade hon det och ville åka igen och igen och igen! Så det kommer garanterat att bli fler besök även om jag kan tycka att hon är i minsta laget, men när det inte är så mycket folk går det bra. Huvudsaken hon tycker det är roligt!
 


Kommentarer
Krilla

Å stackare vad konstigt det måste kännas att vara tillbaka på jobbet! Kör inte ihjäl dig!
Å vilken mysig fm ni verkar ha haft på lek&bus! Hörde något om en spel-kväll snart? ;) puss och kram från Krilla.

2013-01-14 @ 22:34:17
Saz

Ja det kändes lite konstigt i början men jag kom in i det rätt snabbt. Ja det var jätte mysigt! Ja en spelkväll måste planeras in snarast!!!!! ♥

2013-01-19 @ 11:36:52
URL: http://sazz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0