50 år, examen och k1

Nej nu var det länge sen jag skrev något. Senast jag skrev var i april och nu har hela maj passerat och vi har precis gått in i sommarmånaderna. Varmare har det blivit och vi har haft några sköna dagar ute i solen, med mycket lek och bus.
 
I fredags åkte jag och Nellie in till Örebro för att fira Helen som fyllde 50 år och Anton som tagit examen.
 
 
Det bjöds på god plockmat och sedan tårta ute på gården. Nellie och Vincent passade på att leka lite i sandlådan. Mata hunden Karl Bertil var också populärt.
 
 
Igår hade jag planerat att överraska Niklas med en bit mat inne i Örebro för att fira våran 10 årsdag som är imorgon. Mamma och pappa kom hit och var barnvakt åt Nellie och pappa var även chaufför åt oss. Jag hade bokat bord på Kungsgatan 1, mycket mycket trevligt ställe, med god mat och trevlig personal. Vi slog till på en trerättersmeny på uteserveringen.
 
 
Idag har vi varit hos mamma och pappa och firat en försenad morsdag eftersom jag jobbade förra helgen. Det bjöds på grillat och efterrätt, pannacotta med hallon. Så i helgen har vi gottat oss ordentligt, fest hela helgen.


Kommentarer
Krilla

Åå vad mysigt! Å grattis på eran årsdag! :)det blev ju kanon bra :)
Vilken mysig bild med mormor och morfar också.
Vi ses ikväll pussar

2013-06-08 @ 09:46:44
saz

Aa det blev riktigt lyckat :-) tack så mycket! Åh tack för i lördags, ni är bäst! Har alltid lika skoj med er hihi

2013-06-10 @ 20:12:08
URL: http://sazz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0