Monstermuffins

Det här med att beställa kort nu när man fotar digitalt är lätt att glömma, men jag lovade mig själv när jag väntade Nellie att jag skulle beställa bilder. Dels för att jag själv tycker att det är mysigt att sitta och kolla på riktiga kort istället för på datorn.

Jag har halkat efter lite i beställningarna så igår beställde jag massor med kort, hela 760 bilder. Så nu har jag massor att göra en tid framåt. 

Idag har vi roat oss med att träna på att skriva Lily och bakat muffins. Nellie ville göra monstermuffins och så fick det bli. 


Ja riktiga monster blev det!!


Kommentarer
Mormor

De var jättegoda <3

2015-01-17 @ 15:54:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0