Vem där?

Idag har vi haft en liten pysseldag här hemma, klippt och klistrat.  Nellie fick träna på att klippa, vilket inte var så lätt när vi bara hade stora kökssaxar. Så nu har vi införskaffat i en barnsax som ska invigas imorgon. 


Nellie fick även träna på att skriva sitt namn. Vilket hon faktiskt var riktigt duktig på, för att inte ha tränat något direkt på det här hemma. Älskar hennes E:n.


På eftermiddagen åkte vi till Marieberg för byte av julklapp. Sen blev det några fler inköp, köpte lite nya pärlor i färger som jag inte hade sen tidigare. Men jag glömde ju såklart att köpa byggbara pärlplattor som jag har tänkt att jag ska göra ett tag nu. Men det får bli nästa gång helt enkelt. 

Nu sitter vi och spelar Vem där? Gissa vem som vinner!? 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0